flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комунікаційна стратегія Котелевського райсуду

ПОГОДЖЕНО

Зборами суддів

Котелевського районного суду

Полтавської області

Протокол від 25.03.2016 р.

 

 

Комунікаційна стратегія

Котелевського районного суду Полтавської області

 

  1. Мета і основні завдання комунікаційної стратегії.

 

Комунікаційну стратегію Котелевського районного суду Полтавської області (далі – суду) розроблено з метою створення умов для забезпечення відкритості і прозорості у діяльності суду, налагодження постійної співпраці із засобами масової інформації, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова та формування позитивного іміджу судової влади в суспільстві.

Зважаючи на це, основними завданнями комунікаційної стратегії суду є:

 – організація заходів щодо забезпечення висвітлення діяльності суду через засоби масової інформації (ЗМІ);

–  налагодження співпраці з ЗМІ, громадськими організаціями, навчальними закладами для підвищення рівня обізнаності громадян щодо специфіки, особливостей і змісту діяльності суду;

–   підвищення рівня правової освіти населення, інформування громадян про шляхи забезпечення їх конституційних прав та обов’язків громадян з питань захисту їх інтересів в суді;

–     підвищення рівня суспільної довіри до суду та авторитету судової влади в суспільстві в цілому;

–    підтримка та підвищення авторитету судді та працівника апарату суду у суспільстві.

 

  1. Цільова аудиторія

Відповідно до цілей та актуальних проблем суду, заходи комунікаційної стратегії спрямовані на співпрацю з наступними групами цільової аудиторії:  

1)  Внутрішні:

–  професійні судді;

–  працівники суду.

      2)  Зовнішні:

–  громадяни, зокрема: учасники судових процесів (позивачі, відповідачі тощо) та особи, які потребують судового захисту;

–   громадяни, які не є безпосередніми учасниками судового процесу; 

–  окремі категорії громадян, які можуть бути представлені громадськими організаціями (інваліди тощо);

–     представники засобів масової інформації;

–     школярі та студенти юридичних спеціальностей;

–     представники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадові чи службові особи, інші суб’єкти при здійсненні ними владних управлінських функцій тощо.

 На даний час, попри вирішення актуальних питань комунікацій,  для суду  пріоритетними цільовими групами є: студенти, школярі, сторони, які беруть участь у судовій справі, представники ЗМІ.

 

  1. Форми і засоби комунікацій з цільовими аудиторіями

Під час вибору каналів зв’язку із цільовою аудиторією необхідно обов’язково враховувати специфіку кожної окремої групи. 

Обираючи засоби комунікації із громадянами, слід розуміти, що ця група є найбільш численною та різноманітною, отже, краще було б обрати канали, які є більш масовими, доступними широкому загалу.

Канали зв’язків із громадськістю:

1) проведення опитування громадської думки щодо діяльності суду;

2) інформування учасників судового процесу про зміни матеріального і процесуального законодавства, що визначають порядок їх участі в процесі;

3) надання інформації через веб-сторінку суду;

4) розміщення інформації на інформаційних стендах у приміщенні суду.

Під час визначення каналів комунікації суду із представниками ЗМІ необхідно враховувати, що ця група є більш вузькою та спеціалізованою, що в окремих ЗМІ працюють журналісти, які спеціалізуються на правничій тематиці.

Каналами комунікації зі ЗМІ може бути обрано:

1) прес-конференції;

2) надання інформації через веб-сайт суду;

3) розсилання інформації про діяльність суду безпосередньо у ЗМІ;

4) організація інтерв’ю з керівництвом суду.

Обираючи засоби зв’язку з школярами та студентами юридичних спеціальностей, слід звернути увагу, що основною ідеєю співпраці з цією групою є популяризація роботи в суді з метою формування майбутнього високопрофесійного персоналу. Добір засобів комунікації необхідно здійснювати з наданням переваги таким освітнім заходам:

1) дні відкритих дверей;

2) зустрічі, обговорення тем, безпосередньо пов’язаних із діяльністю судів в формі лекцій;

3) сприяння організації проходження практики студентами юридичних спеціалізацій в суді.

 

  1. План заходів щодо реалізації комунікаційної стратегії

 

з/п

 

Назва заходу

 

Відповідальні особи

Примітка

1

2

3

4

1.

Інформаційне наповнення та оновлення веб-сторінки суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України»

Заступник керівника апарату суду,

головний спеціаліст із ІТ

постійно

2.

Оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду

Заступник керівника апарату суду

постійно

3.

Проведення з працівниками суду навчальних семінарів та тренінгів за напрямками:

- спілкування з журналістами;

- спілкування та взаємодія в колективі;

- комунікаційні навички;

- управління конфліктами тощо

Керівник апарату суду та його заступник

один раз у квартал

4.

Налагодження ефективної співпраці та партнерства з місцевими ЗМІ, підготовка матеріалів для розміщення у періодичних виданнях з метою оперативного висвітлення діяльності суду, правової освіти, розгляду справ, які викликають суспільний інтерес тощо

Керівник апарату суду та його заступник, суддя-спікер

постійно

5.

Моніторинг публікацій матеріалів преси, радіо, телебачення, інтернету, які стосуються діяльності суду, за необхідності – організація оперативного реагування на них

Керівник апарату суду та його заступник, суддя-спікер

постійно

6.

Організація соціологічного опитування думки громадян щодо оцінки якості окремих аспектів роботи суду

Заступник керівника апарату суду

протягом року

7.

Організація виступів, інтерв’ю керівництва суду, суддів з актуальних питань

Заступник керівника апарату суду

за попередньою домовленістю

8.

Проведення Дня відкритих дверей для учнів та студентів навчальних закладів, ознайомлення їх з діяльністю суду

Керівник апарату суду та його заступник

протягом року

 

  1. Очікуванні результатиреалізації комунікаційної стратегії суду

      За результатами впровадження комунікаційної стратегії очікується:

–    зростання рівня довіри громадян до суду, підтримання авторитету суду через  відкритість та прозорість діяльності;

–    підвищення рівня правової обізнаності суспільства про порядок захисту своїх прав у судах;

–   формування поваги до судового рішення та позитивного іміджу судової влади;

–    налагодження постійного зв’язку із ЗМІ з метою оперативного висвітлення діяльності суду;

–    зміни (на позитивні) у оцінках роботи суду. 

 

  1. Моніторинг результатів комунікаційної діяльності 

–  оцінка інформації, що з’явилася в ЗМІ щодо діяльності суду (співвідношення позитивної та негативної інформації);

–    організація і проведення опитувань громадської думки щодо якості наданих судом послуг;

–    наявність зворотного зв’язку з цільовими групами та громадськістю загалом.